pesland.pl

M U Z A - Reaktywacja - czego słuchamy ;-)

O wszystkim i o niczym
Avatar użytkownika
JUNIOR
JUNIOR
Posty: 241
Dołączył(a): środa, 8 lip 2009, 12:17
Wiek: 29
Numer GG: 9650751
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 sie 2009, 12:21
http://www.youtube.com/watch?v=gL-Ee8wicYY


http://www.youtube.com/watch?v=u4G3j9lpGDs
Avatar użytkownika
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 3947
Dołączył(a): poniedziałek, 13 sie 2007, 14:00
Skąd: Poznan
Wiek: 33
Numer GG: 7953864
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 sie 2009, 12:46
LUNATIC SOUL - LUNATIC SOUL wspaniały utwor Emilo właśnie dlatego ten temat powstał

Burza co do O.S.T.R to myślę ze każdy go zna i jest jednym z mistrzów polskiego H-H ja szukam w tym temacie czegos niekomercyjnego może żle to ująłem ale właśnie muzyki która jest po niekąd lekarstwem dla duszy z powodu swej odrębności od codziennych list przebojów i programów muzycznych nastawionych na propagowanie muzyki przyjemnej i popularnej.


Co to tekstu to dużo można ich znaleźć na www.tekstowo.pl i na tym moze zakończmy te tasiemce które bez muzyki nieoddającej jej 100% wartości
Obrazek
"Trzymaj swa głowę wysoko, miej na wszystko w koło oko,wtedy życie będzie spoko"
Avatar użytkownika
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 3947
Dołączył(a): poniedziałek, 13 sie 2007, 14:00
Skąd: Poznan
Wiek: 33
Numer GG: 7953864
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 sie 2009, 12:49
hard core 18+
Flaqson napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=gL-Ee8wicYY

o gustach sie nie dyskutuje wiec :milczek:
Flaqson napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=u4G3j9lpGDs


coś lżejszego ;) ode mnie

Naughty By Nature - Feel Me Flow
http://www.youtube.com/watch?v=_tqc4hajPCQ

i trochę Druum & Basowych rytmów

Future Prophecies: September
http://www.youtube.com/watch?v=BgXYOFZmIWA
Ostatnio edytowano sobota, 31 lip 2010, 18:58 przez Pontix, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
"Trzymaj swa głowę wysoko, miej na wszystko w koło oko,wtedy życie będzie spoko"
Avatar użytkownika
JUNIOR
JUNIOR
Posty: 241
Dołączył(a): środa, 8 lip 2009, 12:17
Wiek: 29
Numer GG: 9650751
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 sie 2009, 09:01
to był żart;)) raczej,chcesz niekomercyjnego hh polskiego to pisz :radocha: mam masę


http://chomikuj.pl/kureskiskurwiel/Hip-hop


Płyta nagrana przez rapera ze Słupska-czołowego w polskim undergroundzie.Całość kręci się wokół filmu Natural Born Killers ( http://urodzeni.mordercy.filmweb.pl/ ).Płyta wydana w limitowanym nakładzie obecnie jest 'allegrowym unikatem'.Ogólnie jedna z moich ulubionych;)

YT:
http://www.youtube.com/watch?v=Js-K_GrLPQE

http://www.youtube.com/watch?v=dDElNDPceGw

Download

http://rapidshare.com/files/252592413/J ... 22__EP.rar


Dinal - Kaseta Demonstracyjna

YT:
http://www.youtube.com/watch?v=fIyK7L8N ... re=related

Download:
http://rapidshare.com/files/252637694/D ... acyjna.rar

Dinal - W strefie jarania i w strefie rymowania

YT:
http://www.youtube.com/watch?v=1HReZOJfPXw

http://www.youtube.com/watch?v=nKfg3lYuPok

http://www.youtube.com/watch?v=Y0M8hLVHaAA

Download:
http://rapidshare.com/files/25986000/dinal.zip

ło.ale post mi wyszedł;)
Avatar użytkownika
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 3947
Dołączył(a): poniedziałek, 13 sie 2007, 14:00
Skąd: Poznan
Wiek: 33
Numer GG: 7953864
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 sie 2009, 22:59
przesłucham przy okazji dzieki :>

jeśli nie tu to gdzie :) były nasz gracz ;) obecny na pierwszym zlocie :lol: moj bratanek Gunner - cały czas sie rozwija :okok: http://www.myspace.com/gunnergru :milczek:
Obrazek
"Trzymaj swa głowę wysoko, miej na wszystko w koło oko,wtedy życie będzie spoko"
Avatar użytkownika
GWIAZDA
GWIAZDA
Posty: 1653
Dołączył(a): poniedziałek, 17 gru 2007, 15:34
Skąd: suwałki
Wiek: 29
Numer GG: 10613223
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 sie 2009, 15:50
http://www.youtube.com/watch?v=6NLXHBP5bFY dziekuje ci za caly swiat.... za kromke z miodem co miała najlepszy w zyciu smak... scisnęło mnie gardlo i prawie sie poplakałem przy tej piosence, może jestem mazgaja ale taki jestem że łatwo sie wzruszam i tego typu utwory mnie wzruszają, kocham cie mamo i dobrze że jesteś
natrafiłem na ten utwór bo rysio grał u nas wczoraj i postanowiłem posluchac jego piosenek.
PROSTO.
Avatar użytkownika
JUNIOR
JUNIOR
Posty: 323
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2008, 17:52
Skąd: Olecko
Wiek: 28
Numer GG: 970794
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 sie 2009, 20:40
http://www.youtube.com/watch?v=BrXZpSVUY3k

http://www.youtube.com/watch?v=4Wss18s79cs

Dwa kawałki z wyjątkowej płyty rapera Guru (Gang Starr) Jazzmatazz Vol. 4 - The Hip Hop Jazz Messenger - Back to The Future. Połączenie jazzu i rapu, dla mnie bomba!

http://www.youtube.com/watch?v=qNJ8cJ8ALes

Całkiem nowy track The Game upamiętniający postać Michaela Jacksona, zarówno dla fanów tego pierwszego, jak i drugiego :)
Avatar użytkownika
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 3947
Dołączył(a): poniedziałek, 13 sie 2007, 14:00
Skąd: Poznan
Wiek: 33
Numer GG: 7953864
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 wrz 2009, 00:00
nie samowicie proste gitarki ;-) - flamenco i znana grupa Gipsy Kings - Allegria

http://kitodqq.wrzuta.pl/audio/40wfuMcj ... -_allegria
Obrazek
"Trzymaj swa głowę wysoko, miej na wszystko w koło oko,wtedy życie będzie spoko"
Avatar użytkownika
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 7913
Dołączył(a): środa, 4 lip 2007, 10:55
Skąd: Wejherowo
Wiek: 38
Numer GG: 3089519
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 wrz 2009, 22:05
http://www.tvn24.pl/-1,1619531,0,1,peja ... omosc.html

Żenada... tu już nawet nie chodzi o jakieś wychowanie młodzieży... fajny koncert...świetną muzę ... tylko o czystą przyzwoitość ... brak mi słów ...
PES zabawa przede wszystkim :) - Gram zawsze po 21:00
Avatar użytkownika
Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 7913
Dołączył(a): środa, 4 lip 2007, 10:55
Skąd: Wejherowo
Wiek: 38
Numer GG: 3089519
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 wrz 2009, 22:19
http://www.youtube.com/watch?v=PKFJcPe6 ... re=related

Fajny kawałek :>
PES zabawa przede wszystkim :) - Gram zawsze po 21:00

Przyjaciel
Przyjaciel
Posty: 3020
Dołączył(a): czwartek, 5 lip 2007, 15:01
Skąd: Legionowo
Wiek: 36
Numer GG: 8516825
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 wrz 2009, 12:04
no ale czego sie po peji spodziewales??!!malo to takich debili??
"...I've got amazing powers of observation..."

JUNIOR
JUNIOR
Posty: 422
Dołączył(a): środa, 4 lip 2007, 15:08
Skąd: POZNAÑ
Numer GG: 6147152
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 wrz 2009, 14:29
Na poczatku....Siemka wszystkim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!( gdzie sie da tam sie przywitam:):):)


Co do muzyczki, uwielbiam, kocham iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...poprostu muzyczka, to czesc zycia tak bardzo wazna, ze pisac o niej wydaje sie bezsensu, bo brak slow na opisanie tej wielkiej milosci!!!!

1: ciekawe projekty, to Infected Mushroom- taki trance psychodeliczny!!! Ich ciekawa alternatywa w sumie dla kazdego jest plytka gdzie chlopaki przerabiaja The Doors!!! Naprawde super plytka...dla fanow IM i THE DOORS!!!

Zeby nie wrzucac tysiaca kawalkow,,,podam 2 towarzyszace mi od polowy wrzesnia( kampania wrzesniowa o 5 rok:):):)

a wiec typowo chilaoutowy kawalek na tzw- po nauce:


http://www.youtube.com/watch?v=wh9AC0jCGjY miodzio koles ma talent...za kazdym razem jak go slucham przypominaja mi sie stare dobre kawalki!!!


no i drugi kawalek...bez niego bym pewnie nie pozdawal moich waruneczkow:):):)


http://www.youtube.com/watch?v=171vjW5qlj8

naprawde mobilizujacy- bynajmniej dla mnie:):):)


co do poprzednich postow starych znajomych Kosmo i Zdobi...w pewnym sensie macie racje, zenada!!!! ale jako fan Pejki od pierwszej plytki (ta ta 1994 pierwsza kaseta:):) postanowilem troszke podrylowac temat....gadalem z paroma osobami, ktore wystepuja i powiedzialy jednoznacznie:
- takich pajacy jak ten koles wieszali by na drzewach, czesto im sie zdarzalo, ze jakis koles wyskakiwal z glupimi haslami na koncertach- strasznie to demobilizuje i wkur...ze akurat tak zareagowal, coz wina ochrony, ze nie potrafili kolesia wczesniej usunac. dla mnie sprawa prosta koles daje koncert , ktos mu przeszkadza, wiec "wszystko na moj koszt"....tylko z Pejki zrobili wielkie halloo..co chyba w pozniejszycm programi UWAGA probowali sprostowac...dla mnie wieksza zenada sa pseudo artysci pokroju rubika i dody, ktorzy publicznie pokazuja fuckery, a przeciez wiadomo, ze srednia ich sluchaczy nie przekracza 12 lat- co jest gorsze? Kreowanie sie na penera, czy proba zalatwienia w meski sposob problemu( oczywiscie w TV nie pokazali , ze Rysio podszedl do kolesia i zaproponowal mu SOLO:):)?.."czego bys sie spodziewal po Peji..." wiesz moze tego nie widac na arenie calego kraju, ale czesto widac, ze Peja pomaga ( w WTK czy PTV3 widac jak bierze udzialy w akcjach charytatywnych itp), tylko poprostu nie jest to postac, ktora oplaca sie pokazywac w ten sposob...lepiej naglosnic dobre serduszko plastikowych gwiazdek polskiej sceny muzycznej, ktore dumnie wspieraja wszelkie akcje charytatwyne, za male co nieco na konto, ale lepiej napluc na kolesia, ktory wlasnymi silami doszedl to tego co ma...eeeeeeeeeeeeeeeep:):)
"...Bo ty tak jak każde istnienie masz wpływ na jej błysk..."
Avatar użytkownika
JUNIOR
JUNIOR
Posty: 241
Dołączył(a): środa, 8 lip 2009, 12:17
Wiek: 29
Numer GG: 9650751
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 wrz 2009, 17:44
peja jest aktualnie slabym raperem.ten kolo zle postapil ale peja także-to oczywiste...każdy jarał się kiedyś kawałkami peji-lub przynajmniej je zna,oceniac go można różnie ale patrząc tylko na tą sytuację to zachował się jak burak
Avatar użytkownika
GWIAZDA
GWIAZDA
Posty: 1653
Dołączył(a): poniedziałek, 17 gru 2007, 15:34
Skąd: suwałki
Wiek: 29
Numer GG: 10613223
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 wrz 2009, 18:04
Flaqson napisał(a):peja jest aktualnie slabym raperem
haha, co ty wiesz o rapie?? czy ty wiesz co to znaczy przelać uczucia na papier ? :figielek:
2009 rokiem peji nie zaprawiam ;P dla mnie peja to : poczatki sluchania rapu, HH, reage, dancehaluu itp. pamietam głuchą noc i trudny dzieciak...
to PEJA zaszczepił we mnie zamiłowanie do tego typu tekstów o zyciu, peja jest zaje.....ym raperem i postapil tak jak uważał, mozna sie zirytować takim zachowaniem ziomka na widowni bo" czy wy sobie zdajecie sprawe jaka to jest pierdo...a wykonczająca, flustrująca praca?" cytat z pietnastaka dvd ;P peja peja
PROSTO.
Avatar użytkownika
PSUJA
PSUJA
Posty: 6300
Dołączył(a): sobota, 19 sty 2008, 17:38
Skąd: Łódź
Wiek: 42
PSN: Test
Numer GG: 3191501
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 wrz 2009, 20:18
Burza z całym szacunkiem ale rychu jak sam śpiewa "reprezentuje biedę". Kiedyś za czasów Blokersów był naprawdę autentyczny teraz moim zdaniem powiela to co robił wcześniej tylko jest bardziej komercyjny, nie widac postępu w jego muzyce, w kółko to samo w podobnych bitach. Piszę to ze stanowczością choć nie znam jego całej twórczości ale to mi w zupełności wystarcza do jego oceny. Daleko mu do Ostrego (uważam ze jest najlepszym muzykiem HH w Polsce) czy do WWO (fenomenalny Każdy ponad każdym) i Tedego, których twórczość średnio do mnie trafia ale potrafią to robić z klasą której rychowi brakuje.

EDIT. Ostatni incydent nie był pierwszym w jego wykonaniu, niestety w Łodzi o jego niezrównoważeniu przekonała się ówczesna narzeczona a teraz żona mojego znajomego.

Ostatnio mam fazę na chill out :) polecam, pomaga sie wyluzować

Najbardziej znany kawałek ale polecam całą twórczość Telepopmusic
http://www.youtube.com/watch?v=HDQw-RSh ... re=related

Appex Twin i jego ulubiony reżyser Chris Cunningham. Polecam na full skrina i zgasić światło

http://www.youtube.com/watch?v=vXyIB2L52Dc
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Hyde Park



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron
JESTEŚ TU FORUM PESLAND.PL Hyde Park M U Z A - Reaktywacja - czego słuchamy ;-)